Monday 11 June 2012

4321 Chak!!!! Perlis

Yahoo.. Maaf Aku Ta sempat nak update pasal... Ak n the geng kuar p perlis semalam.. Kononnya penat la katakan. : ) hehe !! So aku nk tulis ari nie hee.. Seharian kami di perlis . . Location: Sekitar Perlis Time Dari Awal Pagi Sampai la Mlm. . Dalam Pkul 9.Mcm tu :P Jadi faham2lh kalau p jalan nie kan.. Bnyk nk dicerita.. So Kalau aku ta habaq pon mcm mna Cerita aku dan kawn2 jalan pada hari ISNIN 11.06.2012. :) Sooo malas nk cerita la kn.. tapi aku cita p la sikit.. Alah sekadar introduction ja.. frst kami sampai di PADANG BESAR. a.k.a Besaq .heheh Loqat tu mna boleh dipishkan heheheh. . . Apa lagi MAKAN TIME LA.. kena dulu.. Pastu baru la teruskn perrantauan kami semua ke banggunan hat da barang2 manyak2 tuh heheh.. 1 banggunan ronda hihii . . Habis tuh kami pGUA KELAM... setibanya disana,Tu Tup Gua Tuh Nahhh Memag KELAM sungguh La... yala elektrik tak dak..Alamatnya Dh lma dh nie tak dak elektrik.. So kmi ronda2 kat situ..Alah mcm JALAN2 CARI MAKAN... heheh ... Habis tuh kmi ke kuala perlis..Santai2 then makan der.. so ishh2 malaih eih nk taip2 pnjg2 weyh.. Cukup lah disini ja noh.!!! ... Haa hat atas tu... ABC DEFG heheheh . . Hat tuh Eila ngan Pkah yg makan... Ceh!!!! ter rasa hebat apabila ABC depa Tinggi nuh!.. Tup2 dua2 tak habeh makan.. heee : ) Fuh!!! Nie lah menu petang kami bER4 hehehe .. Jemput makan. . Haaa nie sesudah makan..!!!! Terokk kan... setelah melahap semua hidangan nie... Selerak habis.. Ish2 :P OK..nie lah kami ni saja yg nk dikongsikan... Sekadar hiburan sejenak.. hehehe ok Bye bye mushimushi maroo Salam Dikarang:Oleh BudaxBendul K

No comments:

Post a Comment